A fejlécet köszönöm Sarah-nak!:))♥

2013. szeptember 26., csütörtök

10. Fejezet

Zayn, és a veszekedésünk.

Reggel, amikor felkeltem, azt hittem a napom csak jobb, és jobb lehet, ekkor az a perc csak egy röpke élmény volt. Ekkor betoppan Zayn, majd azzal vádol hogy megcsaltam.
- Minek kellett ezt csinálni? - mondta Zayn dühösen.
- Te meg miről beszélsz? - kérdeztem csodálkozva.
- Ó, szóval le is tagadod?
- De, mit ?! Miről beszélsz?! - kérdeztem kissé dühösen.
- Megcsaltál!
- Hogy mi ? Ezt ki mondta neked?
- Rose.!
Amikor ki mondta Rose nevét, azt hittem ott helyben elájulok vagy valami. Ki mentem a szobámból futva, magam mögött az ajtót becsapva. Egyből elmentem Rose-hoz, hogy mit képzel magáról, ekkor a válasza az volt, hogy nem ő volt.
De hát akkor ki lehetett?! Nem ismerek más Rose-t ...
"Azt hiszem, ennek a hazugságnak utána kell járnom!" - gondoltam magamba. De, kivel csaltam volna meg? Harry-vel? Nem tudtam hogy abban a pillanatban mit gondoltam, vagy mit kellett volna gondoljak. Utána kellett járjak ennek az egésznek, de ezt csak úgy tudtam meg tenni, ha figyelem az iskolába egész nap Rose-t, máskülönben semmire se jutok.. Nem tudtam hogy ki mondta ezt Zayn-nek, holott, más Rose-t nem is ismerek itt.
Reggel az iskola felé tartva, találkoztam Clara-val, Sean barátnőjével.
- Szia. - mondta Clara "settenkedve".
- Szia. Hát te meg mit keresel itt? Nem is szoktál velem szóba állni...
- Nem emlékszel ?! "Rose"! - mondta Clara "gonoszan"..
- Mond, ugye nem igaz az, amire gondolok? Te vagy áll neven Rose?!
- Ohh, hát végre rájöttél. azt hittem hülyébb vagy mint aminek tűnsz.
Majd jött Sean, aminek a vége sírás lett, majd elrohanás, suliba nem menés, senkivel se beszélés.
- Hahii. - mondta Sean
Nem köszöntem vissza, csak elrohantam sírva, suliba se mentem , nem akartam látni senkit. Még Zayn-t se.. Egy világ omlott össze bennem.' - ahogy tartja a mondás. De miért csinálja ezt velem Clara?! Szakított Zayn-nel, és, ahogy én tudom, már nem szeretik egymást, vagyis ahogy Zayn állította.. És, mi van ha Zayn táplál Clara iránt valami érzelmet még? Amúgy is..Most tanában furcsán viselkedik. És, elképzelni sem tudtam, hogy valami lenne közöttük, vagy hogy Zayn megcsaljon.. Zayn nem az a típusú fiú, hogy ha az egyik nem jó, jön a másik.Nem. Ő különleges, mégis szeretni való, de a szíve olyan, mint senkié. Tiszta szívből szeret minden kedves rajongóját, sőt, azokat is szereti akiket eddig még nem is ismer. Vegyünk pl. engem.. Eddig nem ismert, és most együtt vagyunk, vagyis szerintem együtt vagyunk. A reggeli támadása után, el nem tudom képzelni, hogy mit gondol perpillanat rólam...A lényeg az, hogy Zayn állítása alapján szakítottak. De akkor mi baja Clara-nak velem??!..
Séta közben összetalálkoztam Harry-vel, aki láthatólag nagyon megnézett.
"Srácok menjetek, majd otthon találkozunk! Sziasztok!" - Kiáltotta a többiek után. Oda jött hozzám, meg kérdezte hogy mi a baj, én meg válasz helyett könnyeket hullattam. Harry átölelt, és megkérdezte hogy mi a bajom.. De az én válaszom csak annyi volt hogy "nem fontos". Továbbmentem a "mi a baj?" kérdések elkerülése végett, de Harry jött utánam, majd amikor utolért, megfogta a kezem. Mikor megfogta a kezem, az én reagálásom nem más volt mint hogy pofon vágtam szegényt. Mi mást kellett volna tegyek? Hirtelen nem tudtam más reagálást kreálni -úgymond-.
Harry csak nézett rám, majd két perc múlva újra megfogta a kezem, de ezúttal nem vágtam pofon, hanem örültem hogy valaki végre igazán "sugározza" a szívéből a szeretetet, hogy szeret vagy valami, nem úgy, mint Zayn. Azt hittem, ott helyben összeesek, de nem. Miután Harry megfogta a kezem, rá egy percre elragadott az, hogy ő tényleg szeret, és látszik is rajta, így megcsókoltam. Nem tudom, hogy mi ütött belém, csak azt tudtam, hogy vele akarok lenni.


Eltelt egy hét, amióta Zaynt megcsaltam. Reggel 8 órakor ki mentem az újságért, és a címlapon megláttam azt a képet, ahol Harry-vel csókolózunk. "KI a franc fotózhatott le minket?!" - gondoltam magamban. Ekkor eszembe jutott Clara, mert ő volt annyira kibukva hogy együtt vagyok Zayn-el, és azóta szekál, piszkál.
Felöltöztem, és elmentem Clara-hoz, és bekopogás helyett benyitottam, és felfutottam Clara szobájába. Ekkor benyitottam. Amikor benyitottam, láttam, hogy Zayn-el enyelegnek az ágyban. Sírva fakadtam.
- Ti meg mit műveltek ?! Látom Zayn, ennyire szeretsz! Hogy lehetsz ilyen köcsög velem ?! - mondtam sírva.
Amikor meglátttam hogy enyelegnek, és a mondandómat elmondtam, sírva futottam ki a házból. Zayn utánam futott, az utca közepén megfogta a kezem.
- Most mi bajod? Te meg csókolóztál Harry-vel, ezért úgy gondoltam ha te megtetted, én is megteszem..
- Oké.. De pont Clara-val!? - Mondtam rekedt hangon a sírástól.
Ebben a percben nem tudtam mit gondolni, így elfutottam.
"Sophi, várj!" - üvöltötte utánam Zayn. De én úgy csináltam, mintha meg se hallottam volna, csak futottam, és futottam a végtelenbe.. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Követőim♥

Tiny Hand