A fejlécet köszönöm Sarah-nak!:))♥

2013. szeptember 23., hétfő

9. Fejezet

Első sorban is, szomorú vagyok, hogy 4 hagyd abba pipát kaptam, és csupán 3 olyant, ami valamilyen szinten biztató. Hát, nem tudom mik lesznek a következő napokban, lehet, hogy törölni fogom a blogot..

Jó olvasást. Szilvii.xx
--------------------------------------------------------------------------------------------------------

A koncert

Eljött a koncert napja is. Elképesztően izgultam, valamilyen szinten még ideges is voltam. Hogy miért? Nem tudom. Talán azért, hogy mit szólnak a többiek hogy együtt vagyok Zayn-el. Hmm. Rose, meg azt mondja hogy ne izguljak. Már mért ne izguljak? Van rá okom. Amióta Londonba költöztem az életem kissé furcsa, de mégis jó. Jobb lett, mint volt! 
Zayn átjött délelőtt, hogy elmondja hogy mikor kezdődik a koncert.
- Szia Sophi! A koncert 14:00 órakor kezdődik. Remélem el tudsz jönni! - mondta Zayn
- Szia. Persze, el tudok menni, ne azon múljon az egész koncert hogy én ott leszek e vagy sem.
Majd az arcomra nyomott egy puszit, és azt mondta siet, úgy hogy megy.

* délelőtt, 9:00 *

Mivel még volt elég sok időm, hogy készülődjek meg minden, ezért felhívtam Rose-t hogy nincs e kedve elmenni a parkba. Úgy is kellett vele beszéljek, ezért arra gondoltam hogy ezt miért is ne tehetném meg a parkban?! 
Rose átjött, ezért egyből "elővettem" a témát, hogy jöjjön el a parkba, és ott mindent közlök vele.
Fogtuk a biciklinket, és lebicikliztünk a parkba ahol nagyon jól szórakoztunk. Majd közöltem vele, hogy a koncert 14:00 órakor kezdődik. Nem válaszolt semmi mást, csak egy "Jó"-t.
- Rose, van valami baj?!
- Nem nincs. Mért??
- Mert olyan furcsán viselkedsz.
-Ki? Én? Ugyan már..
Majd jött egy öregember, egy kislánnyal, aki látszólag el lett rabolva.
- Uram, maga mit művel ezzel a kislánnyal?
Nem válaszolt semmit, csak elfutott.
Rose azt mondta hogy neki haza kell mennie, majd felpattant a biciklire és elviharzott. "Valami baja lehet" - gondoltam magamba.
Én is hazamentem, és egész délután 14:00 óráig a gép előtt ültem, vagy feküdtem az ágyban és néztem a plafont és gondolkoztam hogy érdemes e elmenjek a koncertre..

* délután 14:00 *

Amikor odaértem a koncertre, Rose még nem volt ott, ezért hátra mentem a fiúkhoz hogy nem e látták, vagy nincs e ott.
Ekkor a fiúk épp gyakoroltak a koncertre.

















Hát amikor beléptem a szobába, ahol gyakoroltak, és megláttam ezt, hát elröhögtem magamat. Nem tudtam hogy mit kéne gondolnom. De egyről a kettőre nem tudtam lépni a röhögéstől. Meg se tudtam szólalni, és már indultak is a koncertre, és én előre mentem a közönségbe. Első sorba álltam, mert ugye oda szólt a jegyem. És Rose-é is.
A koncert elkezdődött, majd nagy sikítás és elkezdett énekelni Harry.

















Amikor elkezdett énekelni Harry, a közönség el hallgatott, és csak nézték az 1D-t. Csak néztem Zayn-t és csak néztem, és végül bevallottam magamnak hogy tényleg, teljes szívemből szeretem. Majd Zayn felhívott a színpadra, és elmondta mindenkinek hogy együtt vagyunk. A színpad kellős közepén képes volt megcsókolni. Hát nem tudtam hogy mit mondjak erre. Amikor folytatták a koncertet lementem a színpadról és mindenki engem nézett. Nekem adták a legjobb széket, így nem kellett abba a rozoga székbe ülnöm.

* 1 óra elteltével *

1 óra elteltével a koncertnek vége lett. Amikor hazamentem szóltam apumnak, hogy átmegyek Rose-hoz mert nem jött el a koncertre. Lemaradt minden élményről így.
Amikor átmentem a szülei azt mondták nincsen itthon, elment a koncertre.
- Én nem találkoztam vele.. - mondtam Rose anyukájának kissé ijedten.
- Hát akkor nem tudom hol lehet .. -és rám csukta az ajtót minden "szia" nélkül ...
Mikorra hazaértem besötétedett. Amikor hazaértem köszöntem apumnak és felmentem a szobámba. Amikor beléptem a szobám ajtaján ott ült Zayn, és elmentünk fürdeni együtt. Majd lefeküdtünk aludni. És utána minden történt a maga módján.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Követőim♥

Tiny Hand