A fejlécet köszönöm Sarah-nak!:))♥

2013. szeptember 3., kedd

2. fejezet

Sziasztok, drága olvasóim. Nos, meg hoztam a második fejezetet,
ami remélem elnyeri tetszéseteket!:) 
Feljöttem, és mit láttam meg először? Azt,
hogy már 3 feliratkozóm van.*-* Nagyon szépen köszönöm! De nem is húzom tovább
az időtöket. Jó olvasást, puszi.

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Az új történelemtanárunk.

Amikor reggel felkeltem, lementem és megreggeliztem, majd felöltöztem fogat mostam és megcsináltam a hajam. Bepakoltam a táskámba, felhúztam a cipőm és indultam is az iskolába.
Ez a második napom az iskolában, ami már felkeléskor is jól kezdődött. Odaértem az iskolába, és épp hogy beléptem az osztályba, már azzal fogadtak hogy új történelemtanárunk van. 
- Hogy mi ?! Ugye csak szórakoztok velem?
- Nem Sophi, mi is akkor tudtuk meg, mikor be értünk.
- Ezt nem hiszem el. És Rose? Ő tudja már?
- Nem, Rose még nem jött meg.
- Hát ez szuper, akkor mondhatom meg neki én.. Daniel, ráérsz?
- Persze, mért, miben kell segítsek? 
- Később mindent el mondok, de suli után egy órával gyere át hozzám!
- Rendben főnök, értettem! - szórakozva mondta Daniel.
 Egy óra múlva se tudtam elhinni, hogy új történelemtanárunk van,mert a régit annyira szerette mindenki..És most ismét kedvelhetünk meg egy újat. Ráadásul Rose épp most jött meg, és nem tudtam, hogy hogy mondhatnám el ezt neki, mert Rose különös módon fogva jobban ragaszkodott a régi töritanárhoz. Fél per múlva, a mondni valómat el kezdtem neki mondani.
- Rose, ki tudsz jönni egy kicsit?
- Persze. Gyere, üljünk ki a padra.
- Oké.
Ki mentünk, leültünk és elkezdtem mondani neki hogy mi van a régi és az új töritanárral kapcsolatosan.
- Figyelj Rose. Valamit el kell mondanom neked.
- Oké mond, figyelek!
- Új történelem tanárunk van, mert a régi felmondott mert terhes lett.
- Hogy mi?! Ezt nem hiszem el!
Ezzel felugrott a padról, és elment. Mikor utána mentem, csak annyit mondott hogy hagyjam békén. Ekkor rájöttem, hogy nem lett volna szabad neki elmondanom. Max csak a töri után. 
De most mi lesz?! - tanakodtam magamban.
Mégsem hagyhattam hogy Rose kihagyjon egy töri órát. Hát elmentem, és nekiálltam megkeresni. Éppen amikor ki léptem az ajtón, jött egy új lány akit Annának hívtak. Különös lány volt. A kinézete alapján már most meg tudtam mondani, hogy egy "kicsit gonosz". Daniel és Beck amint meglátta, egyből nyalták-falták, vagy ki minek mondaná. Egyre gyorsabban indultam el megkeresni Rose-t, amikor hallottam hogy valaki sétál a lány wc-ben. Rose volt az.
- Hát itt vagy? - mondtam kissé keserves hangon.
- Igen, megtaláltál. Ügyes vagy. De mi van?
- Figyelj, új lány jött. Anna a neve, és kissé gonosz a kinézetéről ítélve.
- És? Mi a baj vele?
- Hát nem érted? Daniel és Back nyalják-falják, egyszóval kinyalják e seggüket.
- Oké. Menjünk, ezt nekem is meg kell néznem! - mondta Rose nevetve.
 Amint leértünk, és épp hogy beléptünk az osztályba, már jött az igazgató megtartani ezt a hülye kémiát..Ki nem állhattam a kémiát eddig se, és ezután se fogom! Blablablaaaaa.. Kis híján az agyamra ment Anna. Ahogy bámulta Daniel-t ... 
"pfff" - gondoltam magamban.
 Ennél nyálasabb dumát nem tudott volna elő adni a bemutatkozásával kapcsán. És azzal dicsekszik hogy ő már nyert meg szépségversenyt?! Esetleg álmába.. Rose meg egyből megkedvelte, nem tudom mit evett a csajon ennyire. Vagy Anna meg bűvölte? Vámpír lenne? Ááá dehogy is, hol jár az eszem már én sem tudom.. 
Amikor vége lett az iskolának, Anna jött velem és Rose-val mert ő is arra fele lakott amerre mi. Nagyon furcsán viselkedett Anna.
Amikor hazaértem, láttam, hogy a szomszédunk eladják a házat. De miért? Ezt nagyon nem értettem. Pedig álltalában mindent értek, de ezt most valamiért nem. Olyan jól érezték itt magukat, meg minden. Amikor elhaladtam az egyik velünk szemben lévő ház mellett, egy bűz csapta meg az orrom. Mintha valami döglött állat lenne ott, vagy én nem tudom, de rettentő büdös volt. És milyen fura volt, hogy a bűz pont Annáék házából jött.. 
Mindegy, nem törődtem ezzel, mert fontosabb dolgom is volt! Amikor beléptem az ajtón apa épp főzött valamit. Nem értettem hogy mi ez az egész.. De apa nem akarta elmondani hogy mi a baj, de láttam rajta hogy van valami. Megettem a somlói galuska maradékát amit a hűtőben találtam, megírtam a házimat és felmentem lefürdeni. A fürdés után tévéztem egy kicsit, és utána mentem is aludni mert rettentő fáradt voltam. De azt még hozzá kell fűzzem, hogy Daniel nem jött át.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Követőim♥

Tiny Hand