A fejlécet köszönöm Sarah-nak!:))♥

2013. szeptember 4., szerda

3. Fejezet

Sziasztok. Meghoztam a harmadik részt is, ami egy kicsit
lehet hogy rövidre sikerült. Ezer bocsánat, hogy ilyen későn
hozom a történetet, de a suli és a tanulás mellett aligha jut 
időm gép elé ülni. + Ma dolgozatot is írtunk, és ezek a dolgozatok
már minden percben szóba jöhetnek akár szólnak, akár nem. Minden
esetre itt a harmadik rész, amit sikerült is befejeznem. És ez a rész csak
úgy össze lett dobva, amit viszont meg ígérek: a következő JOBB lesz!
Mindegy, nem rabolom tovább az időtöket, jó olvasást puszi!☺
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 
3. fejezet/A napom nem is lehetne jobb..
Reggel, mint mindig 6:30-kor keltem, szokásos dolgok mentek..Reggeliztem, felöltöztem bepakoltam a táskámba, fogat mostam stb. De most ki kellett hogy vasaljam a hajam, mert úgy néztem ki mint egy szörny. Egyszóval: elfeküdtem a hajam. Nem kellett sok idő míg kivasalom a hajam, olyan fajta hajvasalóm van, ami gyorsan felmelegszik. Amikor kivasaltam a hajam, megfogtam a táskám és elindultam az ajtó felé. Kiabáltam hogy elmentem majd jövök, azt mondták rendben, jó tanulást.
Amint kiléptem a kapun, és láttam hogy a szomszédok ma készülnek el költözni, a szívem gyorsan dobogott, mert ők voltak a legkedvesebb család,szomszéd a környéken, sőt, azok közül is rendesebbek voltak, mint akiket ismerek..Nem tudom mi alapján döntöttek úgy hogy elmennek, de valahogy segítenem kellett rajtuk..Amikor Rose háza elé értem, bementem és bekopogtattam.
- Csókolom. Bocsánat a zavarásért, de Rose itthon van?
- Szia. Nincs, épp az előbb ment el egy Anna nevű lánnyal.
- Rendben, köszönöm. Viszlát.
- Szia.
Amint meghallottam, hogy Annával el ment, nagyon dühös lettem Rose-ra..A másik kérdésem viszont az, hogy értem miért nem jöttek el?! Érthetetlen volt számomra. Beértem a suliba, beléptem az ajtón, és láttam, hogy Rose Anna mellé ült. Mármint úgy ült mellé, hogy még a cuccait is átpakolta, az én cuccaimat meg szétdobálta. Vagy ő volt, vagy pedig Anna! Nem értem hogy miért csinálja ezt velem, és hirtelen mért lett ilyen gonosz velem?! Rettentő furcsa volt a viselkedésük, de az még jobban nyomasztott hogy Anna valamit ki tervelt. Nem tudom még hogy mit, de biztos vagyok ebben. Anna odajött hozzám, és el kezdtünk beszélgetni. A "beszélgetést" így kezdte.:
- Ha Rose közelébe mersz menni megöllek!
Nem válaszoltam neki, de nem tudott megijeszteni. Daniel oda jött hozzám, és megkérdezte hogy mi volt ez.
- Mi volt ez az előbb? - kérdezte csodálkozva.
- Csak egy "fenyegetés".. Mindegy! Most menj a helyedre! - mondtam kicsit félénken, de leginkább gondolkozva. 
"Mi lehet ezzel a lánnyal? Hirtelen mindenkit ellenem fordított Anna! Valamit tennem kell!" - gondoltam magamba. De mégsem ronthatok be azzal a rendőrségre, hogy Anna mindenkit ellenem fordított. Mert csak kinevetnének. 
Mindegy.
Első órám Matematika volt. Az osztályfőnököm is hirtelen imádta Annát, úgy, mint mindenki mást. Lehet csak azért mert "szép"? Ááá, kétlem. Vége lett a Matek órámnak. Szünetben mikor Rose meg Anna elmentek wc-re, volt időm kutakodni Anna padjában. Ráakadtam egy különös levélre, és amikor hallottam hogy jönnek Annáék. Beck és Daniel fedeztek, így volt időm a levelet zsebre tenni, és a helyemre ülni. Miután leültem Daniel és Beck beengedték a lányokat. Beck odajött hozzám, és különös mégis szórakoztató módon a hajamat masniba kötötte, habár tudta, hogy nem szeretem ha össze van kötve a hajam. De ez most nagyon tetszett. A Fizika,Földrajz,Német,Irodalom óráknak vége lett. Mintha egy perc alatt el ment volna a nap. Miközben hazafele mentem elővettem a levelet, de mielőtt elővettem volna, körülnéztem hogy nem e jön senki. Nem jött senki, így bátran vettem elő és olvastam.
A levélben a következő állt: 
Vigyázz a titkunkra, mert ha valaki
megtudja, az életednek VÉGE!
A levél nagyon furcsa volt, mégis nyomra vezethető volt. A levelet zsebre tettem és amikor hazaértem felmentem a szobámba. 
Miért kaphatta ezt a levelet? És kitől, és milyen titokról van szó? 
A szobámba a gép elé ültem, és elkezdtem nyomozgatni Anna családja után. Nem találtam semmi érdekeset, így kerestem egy olyan programot, amivel akármit meg lehet találni. Letöltöttem, és felhívtam Becket és Danielt. Mikor átjöttek, elmeséltem nekik mindent, és megmutattam a levelet. Nem tudták hogy mit szóljanak hozzá, mert ez számukra is furcsa volt. Miközben Annáról beszélgettünk, ismét az a büdös csapta meg az orromat. De most nem csak az enyémet hanem a fiúkét is. Becsuktam az ablakomat, mert nem bírtuk. De ez a bűz ismét Annáék házából jött. Ezúttal erre a bűzre nem lehetett azt mondani hogy bűz, mert ez rosszabb volt annál. Ez VÉR szag volt. Nem tudom mi van Annával, de nekem gyanús volt, és nem csak ő, hanem az egész családja..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Követőim♥

Tiny Hand